donderdag 12 januari 2012

Welkom op mijn blog!

Welkom op mijn blog allemaal!
Het allereerste bericht woo-hoo!

Mijn blog zal dienen als mijn portfolio tijdens mijn studentenleven (en wie weet wel langer
aangezien mijn website nog steeds niet klaar is).

Nou zal ik dan maar beginnen bij het begin?
In 2009 heb ik de basisopleiding op de HKU gedaan, dat betekende naast mijn HAVO elke zaterdag
ook naar school in Utrecht (en toen woonde ik nog in Hoofddorp)
Enfin dat was goed afgerond en omdat het van Januari 2009-Januari 2010 liep had ik nog een half jaartje
waarin ik mijn HAVO opleiding verknalt had.

Gelukkig kon ik wel een 18+ toets doen bij de HKU omdat ik mijn basisopleiding-diploma had en zo kon ik
in September beginnen, aan de opleiding Fashion design. Dat was een geweldig leuk jaar, leuke klasgenoten, leuke vakken, leuke leraren mijn
leven draaide om mijn studie. Ik had vrij weinig vrije tijd en praktisch geen sociaal leven, maar ik vond het wel
prima zo.
Op ongeveer een kwart jaar sloeg de drama toe, en daar ging mijn privé leven, en jawel hoor, halverwege het jaar hadden we een werkschouw en dat ging zeer slecht. Maar goed, ik ben koppig en als ik ergens mijn tanden in zet houd ik vast.
Maar mijn situatie thuis verslechterde en zodoende mocht ik het 2e jaar niet in.

Dat was heftig en alles behalve leuk, de HKU was mijn thuis geworden en dat moest ik nu achter me laten, een van mijn leraren heb ik om advies gevraagd en hij stuurde me naar het Koning Willem 1 College, en daar zit ik nu op mijn plekje, op de afdeling Fashion & design.
Het is heel erg wennen in vergelijking met de HKU maar alles gaat hier verder prima.

Dat is mijn verhaal in het kort wat scholen betreft, op dit blog komt mijn werk te staan: mode en kunst, zowel oud als nieuw. Ik hoop dat ik je misschien wel op ideeën kan brengen of als inspiratie kan dienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen